Təlim prosesində keys texnologiyasından istifadə imkanları
Keys (ingiliscə “case” – hadisə, vəziyyət) hər hansı bir praktik
problemin orijinal həll yollarının kollektiv və
ya fərdi axtarışını tələb edən təlim texnologiyasıdır. Onun fərqləndirici xüsusiyyəti
real həyatdan götürülən faktlar əsasında problemli situasiyanın təsvir edilməsidir. Nəzərə almaq
lazımdır ki, təhlil edilən problemin bir neçə həlli variantı ola bilər.
Keys olaraq elmi, publisistik, bədii, yaxud tədris materialları
götürülə bilər.
Keysə verilən tələblər:
1. Müzakirəsi mümkün olan və birmənalı həlli olan aktual problemlərin
qoyuluşu.
2. Mətnin dərsin mövzusuna və məqsədinə uyğunluğu.
3. Tədqiq olunan problemin təhlilinin aparılması və həlli yollarının
axtarışı üçün kifayət qədər informasiyanın olması.
4. Problemin müəllif qiymətləndirməsinin olması.
Müzakirənin nəticələrinin surətlə qeydə alınması üçün qrupa təlimat və
şablonun paylanması məqsədəuyğundur.
Həyatda baş vermiş və ya bədii əsərdə təsvir edilən hadisənin təhlili
zamanı şagirdlərin bu və digər problemin həli üçün müəyyən biliklərini
aktuallaşdırması zəruridir. Eyni z
Keys texnologiyası üzrə işin
mərhələləri.
1. Mətni
oxuyun.
2. Mətndə
hansı problemdən bəhs edildiyini müəyyən edin.
3.
Problemin (yaxud problemlərin) özünü nədə təzahür etdiyini dəqiqləşdirin.
4.
Problemin həlli yollarını müzakirə edin. (“Əqli hücum”).
5.
Qrupun qərarını təqdim etməyə hazırlayın.
6. İşin
yekununun təqdim edin.
Комментариев нет:
Отправить комментарий