Epik əsərin ( əfsanə, nağıl və s.) məzmununun mənimsədilməsi və təhlili üzrə dərs planı nümunələri
Mövzu: ANA MARAL (əfsanə)
Birinci saat: Əsərin məzmununun mənimsədilməsi
Standartlar
|
Təlim nəticələri
|
1.1.1. Heca vəznli
şeirlərdə və sadə süjetli bədii əsərlərdə (əfsanə, nağıl, təmsil, hekayə) tanış
olmayan sözlərin mənasını lüğətlərdən istifadə etməklə aydınlaşdırır.
|
Əfsanədə tanış olmayan sözlərin
mənasını lüğətlərdən istifadə etməklə aydınlaşdırır.
|
1.1.3. Sadə süjetli bədii nümunələri
(əfsanə, nağıl, təmsil, hekayə) hissələrə ayırır, plan tərtib edir, məzmununu
müxtəlif formalarda (yığcam və
geniş) nağıl edir.
|
Əfsanəni hissələrə ayırır,
seçdiyi hissənin məzmununu hazırladığı plan əsasında geniş nağıl edir.
|
2.1.2. Bədii əsərlərlə bağlı fikirlərini aydın və ardıcıl şərh
edir.
|
Əfsanə ilə bağlı fikirlərini aydın, ardıcıl şərh edir.
|
Dərsin tipi: induktiv, bədii əsərin
öyrənilməsi
İş forması: fərdi iş, bütün
siniflə birgə iş
Metod və priyomlar:
əqli
hücum, müsahibə, fasilələrlə oxu, təqdimat
Təchizat: dərslik, nağılın məzmununa
uyğun şəkillər, lüğətlər
Dərsin gedişi
Ev
tapşırığının yerinə yetirilməsi səviyyəsi müxtəlif yollarla (təqdimatların dinlənilməsi
və müzakirəsi, müsahibə və s.) müəyyənləşdirilə bilər. Müəllimin müvafiq qiymətləndirmə
meyarlarına müraciət etməsi məqsədəuyğundur.
Müəllim üçün əlavə məlumat.
Şagirdlərin bədii təsvir
vasitələri (epitet, təşbeh) barədə dolğun təsəvvürü olmadığından əfsanənin tədrisində
onlarla bağlı tələblər irəli sürülməmişdir. Şagirdlərin aşağı siniflərdə mənimsədikləri
məlumata əsaslanan müəllim, sinfin səviyyəsindən asılı olaraq, bu və ya digər
dərəcədə məsələni xatırlada bilər.
Motivasiya, problemin qoyuluşu. Bunu fərqli variantlarda təşkil etmək mümkündür.
Bunlardan biri dərslikdəki “Yada salın” başlıqlı suallara müraciət edilməsi ola bilər.
– Öyrəndiyiniz hansı əfsanələri
xatırlayırsınız?
– Əfsanələrin nağıllarla oxşar və fərqli cəhətləri hansılardır?
Bu sualların əsasında aparılan müsahibə
tədqiqat sualının müəyyənləşdirilməsi ilə yekunlaşır.
Tədqiqat sualı: Təbiətə, onun
canlılarına qayğı nə üçün vacibdir?
Fərqli
fikirlər – fərziyyələr dinlənilir və
qeyd olunur.
Müəllim
əlavə edir ki, fərziyyələri yoxlamaq, hansının doğru olduğunu müəyyənləşdirmək
üçün “Ana maral” əsəri yaxşı vasitə ola bilər. Bunun üçün həmim əsəri ətraflı
öyrənmək və araşdırma aparmaq
faydalıdır.
Tədqiqatın
aparılması. Tanış
olmayan sözlərin mənasının aydınlaşdırılmasının əhəmiyyəti əsərin oxusuna
başlamazdan əvvəl izah olunur. Bu işin həyata keçirilməsi həm əsərin məzmununun
qavranılması, həm də şagirdlərin söz ehtiyatının zənginləşməsi üçün faydalıdır.
Şagirdlərə
xatırladılır ki, bu cür sözlərin mənası dərsliyin sonunda verilmiş lüğətin,
eləcə də lüğət kitablarının köməyi ilə aydınlaşdırıla bilər.
Dərslikdə oxu ilə bağlı tapşırıq (1. Əsəri oxuyun ( bunu fərdi səssiz oxu, səsli oxunun dinlənilməsi və
s. şəkildə yerinə yetirə bilərsiniz) üzreə iş təşkil edilir. Tapşırıqdan
göründüyü kimi oxunu
fərqli variantlarda təşkil etmək olar. Fasilələrlə oxunu tətbiq etməyi planlaşdıran müəllim onun tərbiqi
qaydaları barədə (məktəblilər bu oxu ilə aşağı siniflərdə tanış olurlar)
şagirdlərdə aydın təsəvvür yaradır. Fasilələrin ediləcəyi məqamlar əvvəlcədən
elan olunur.
Birinci fasilə: “A kişi, tez ol, mətləb
üstə gəl!” cümləsində.
İkinci fasilə: “Aradan bir az keçəndən
sonra Nurəli kişi fikirdən xəstəliyə düşdü” cümləsində.
Üçüncü fasilə: Əfsanənin
sonunda.
Oxunmuş
hissənin məzmununun və yeni sözlərin necə mənimsənildiyini aşkara çıxarmaq
məqsədilə hər fasilədən sonra müsahibə aparılır. Bu, məzmunun dərindən öyrənilməsinə,
şagirdlərin daha diqqətli olmasına əhəmiyyətli dərəcədə təsir edir.
Oxuda yalnız
əhvalat və hadisələrin qavranılması ilə məhdudlaşmaq olmaz. Qəhrəmanın
xarakterindəki mühüm cəhətlər, əfsanənin bədii gözəlliyi barədə ilkin təsəvvürün
qazanılması vacibdir. Bu, sözə, bütövlükdə mətnə həssas, diqqətli münasibətin
nəticəsində mümkün olur. Məhz buna görə də əfsanədəki kiçik, lakin məna yükü
böyük olan məqamlara diqqətin cəlb olunması vacibdir. Bu, əsərin öyrənilməsinin
sonrakı mərhələlərində aparılan işin səmərəliliyinə ciddi təsir edir.
Əsərin
məzmunu ilə bağlı qazanılmış təsəvvürün tamlığına nail olmaq üçün dərslikdəki
sual və tapşırıqlardan istifadə etmək məqsədəuyğundur.
1. Aşağıdakı suallara cavab hazırlayın:
a) Nurəli kişi marala niyə güllə atmadı?
b) Ovçu maralı necə xilas etdi?
c) Nurəli kişinin xəstəlikdən sağalmasına səbəb nə oldu?
d) Əsərdə əfsanəyə aid olan xüsusiyyətləri müəyyənləşdirin.
2. Parta yoldaşınızla birlikdə məzmununa aid üçdən az olmayaraq sual
və onlara cavab yazın.
3. Kiçik qruplarda birləşib hazırladıqlarınız da daxil olmaqla bütün
sualların cavablarını dəqiqləşdirin.
4. Çıxardığınız nəticələr barədə təqdimatlar əsasında fikir mübadiləsi və
müzakirə aparın.
5. Əfsanədən seçdiyiniz hissəyə ad verin, məzmununu hazırladığınız plan əsasında
geniş nağıl edin.
Müəllimin təklifi ilə kiçik qruplarda birləşən şagirdlər bütün
sualların cavabları ilə bağlı fikir mübadiləsi aparır və təqdimata
hazırlaşırlar. Məhz bundan sonra təqdimatlar əsasında məlumat mübadiləsi və müzakirə aparılır. Təqdimatların fəal dinlənilməsi
təmin edilir, eləcə də müzakirədə şagirdlərin hər birinə öz fikrini sərbəst
ifadə etmək imkanı yaradılır.
Nəticənin
çıxarılması, ümumiləşdirmənin aparılması mərhələsində müəllimin
istiqamətləndirici suallardan istifadə etməsi məqsədəuyğundur. Bu, həmin mərhələnin
səmərəli keçməsinə səbəb olur. Şagirdlərdə belə bir qənaət möhkəmlənir ki, təbiət
nə qədər mükəmməl olsa da, insan qayğısına möhtacdır. Təbiətin, onda yaşayan
canlıların qorunması həyatın davamı deməkdir.
Çıxarılmış nəticələr fərziyyələrlə, tədqiqat sualı ilə müqayisə
olunur.
Dərsdə vaxtdan qənaətlə istifadə əsərdən seçilmiş hissənin geniş
formada nağıledilməsi üzrə tapşırığın icrasına imkan verir. Müəllim dərslikdə
verilmiş nümunə əsasında geniş nağıletmənin mahiyyəti barədə şagirdlərdə dolğun
təsəvvür yaradır. Şagirdlər
müəllimin təklifi ilə əfsanədən hissələr seçib ad verirlər. Məsələn:
1. Nurəli kişinin ovdan dönməsi.
2. Ovçunun ana maralı xilas etməsi.
3. Nurəli kişinin ölüm yatağına düşməsi.
Seçilmiş
hissələrin məzmununa aid plan (hansı formada olmasını müəllim təyin edir)
tərtib edilir.
Şagirdlərin
seçdikləri hissəni geniş nağıletmə bacarığına yiyələnməsi üçün aşağıdakı nümunədən
istifadə olunur.
Dərslikdən seçilən hissə
|
Geniş
nağıletmə nümunəsi
|
Kənddə məşhur ovçu kimi tanınan Nurəli
kişi meşədən
çox pərişan qayıtdı. Arvadı Fatimə,
oğlu Bəhruz onu
qarşılamağa çıxdılar. Kişi fikir dəryasına
qərq olmuşdu. Fatimə
bir addım irəli atıb ərinin çiynindən
lüləsi aşağı sallanan tüfəngi
götürmək
istədi. Nurəli kişi ona mane oldu. Ağır addımlarla evin
arxasına
keçdi. Tüfəngi çiynindən aşırdı. Arvadının və oğlunun
gözləri
qabağında neçə il yoldaşlıq etdiyi tüfəngin lüləsindən tutub
onu daşa çaxdı.
|
Kənddə məşhur ovçu kimi tanınan, hamının hörmət
etdiyi Nurəli kişi bir gün meşədən çox
pərişan qayıtdı. Həmişə olduğu kimi, bu dəfə də arvadı Fatimə, oğlu Bəhruz
onu qarşılamağa çıxdı. Kişi fikir dəryasına qərq olmuşdu, heç kimin üzünə
baxmaq istəmirdi. Fatimə irəli gəlib ərinin çiynindən lüləsi aşağı sallanan
tüfəngi götürmək istədi. Amma Nurəli kişi ona
mane oldu. Hiss olunurdu ki, o, nə isə mühüm qərar qəbul etmək istəyir. Nurəli
kişi tələsmədən evin arxasına keçdi. Tüfəngi çiynindən aşırdı, diqqətlə ona
baxdı. Əlini yavaş-yavaş lüləsində, qundağında
gəzdirdi. Sonra arvadının və oğlunun gözləri qabağında uzun illər yoldaşlıq
etdiyi tüfəngin lüləsindən tutub onu daşlara çaxdı.
|
Əsərin
məzmununun seçilmiş hissələr əsasında geniş nağıl edilməsi mətnin dərindən
qavranılmasını təmin etməklə yanaşı, şagirdlərin şifahi nitqinin zənginləşməsinə
də səbəb olur. Əfsanənin səciyyəvi hissələrinin seçilməsi, adlandırılması və
plan tərtibi şagirdlərin məntiqi təfəkkürünün, müstəqilliyinin, ümumiləşdirmə
bacarığının inkişafına da şərait yaradır. Deməli, şifahi nitqlə bağlı işlərin
yerinə yetirilməsi bir neçə cəhətdən faydalıdır: bu, əsərin məzmununun mənimsənilməsi
işinin davamı və dərinləşdirilməsi kimi özünü göstərir; şagirdlər mənasını
yeni öyrəndikləri sözlərdən geniş istifadə edirlər, bu, onların söz
ehtiyatının artmasına, nitqlərinin zənginləşməsinə imkan yaradır; şagirdlərdə yaradıcı təfəkkürün, son nəticədə
obrazlı düşüncənin formalaşmasına səbəb olur.
Qiymətləndirmə. Formativ qiymətləndirməni
müəyyənləşdirilmiş meyarlar əsasında aparmaq məqsədəuyğundur.
Qiymətləndirmə
meyarları:
Aydınlaşdırma
Hissələrəayırma,
plan tərtibetmə, nağıletmə
Müəyyənləşdirmə
Şərhetmə
I səviyyə
|
II səviyyə
|
III səviyyə
|
IV səviyyə
|
Əfsanədə tanış olmayan sözlərin mənasını lüğətlərdən istifadə etməklə
aydınlaşdırmaqda çətinlik çəkir.
|
Əfsanədə tanış olmayan sözlərin mənasını lüğətlərdən suallar verməklə
və kömək əsasında aydınlaşdırır.
|
Əfsanədə tanış olmayan sözlərin mənasını lüğətlərdən, əsasən
aydınlaşdırır.
|
Əfsnədə Tanış olmayan sözlərin mənasını lüğətlərdən istifadə etməklə
aydınlaşdırır.
|
Əfsanəni hissələrə ayırır, seçdiyi hissənin planını tərtib etməkdə,
məzmununu geniş nağıl etməkdə çətinlik
çəkir.
|
Əfsanən hissələrə ayırır, seçdiyi hissənin planını suallar verməklə
və kömək əsasında tərtib edir, məzmununu qismən geniş
nağıl edir.
|
Əfsanəni hissələrə ayırır,
seçidiyi hissənin planını tərtib edir, məzmununu əsasən geniş nağıl edir.
|
Əfsanən hissələrə ayırır, seçdiyi hissənin planını
tərtib edir, məzmununu geniş nağıl
edir.
|
Əfsanə ilə bağlı fikirlərini aydın, ardıcıl şərh etməkdə çətinlik çəkir.
|
Əfsanə ilə bağlı fikirlərini
qismən aydın, ardıcıl şərh edir.
|
Əfsanə ilə bağlı fikirlərini
əsasən aydın, ardıcıl şərh edir.
|
Əfsanə ilə bağlı fikirlərini aydın, ardıcıl şərh edir.
|
Müəllim dərslikdəki “Evdə iş”
başlıqlı tapşırığın (Mövzulardan birini
seçib yerinə yetirin: a) Əfsanə ilə səsləşən atalar sözləri müəyyənləşdirin. b)
Əfsanədən seçdiyiniz bir hissəni geniş nağıletməyə hazırlaşın.) evdə yerinə yetirilməsini
şagirdlərə xatırladır.
Mövzu: ANA MARAL (əfsanə) – 3
saat
İkinci saat: Təhlil üzrə iş
|
Standartlar
|
Təlim nəticələri
|
1.2.2.
Obrazların xarakterindəki başlıca xüsusiyyətləri aydınlaşdırır, əsaslandırılmış
münasibət bildirir.
|
Əfsanədəki ədəbi qəhrəmanların
xarakterindəki başlıca xüsusiyyətləri
aydınlaşdırır, münasibətini əsaslandırır.
|
1.2.4.
Bədii nümunələrin mövzu və ideyasını aydınlaşdırır, münasibət
bildirir.
|
Əfsanənin mövzusunu və
ideyasını aydınlaşdırır, münasibət bildirir.
|
2.2.1. Müzakirələrdə söylənilən fikirlərə münasibətini bildirir.
|
Əfsanə ilə bağlı müzakirələrdə söylənən fikirlərə münasibət bildirir.
|
Dərsin tipi: induktiv, bədii
əsərin öyrənilməsi.
İş forması: fərdi iş,
bütün siniflə birgə iş.
Metod
və priyomlar: əqli hücum, şaxələndirmə (klaster),
debat, diskussiya, müzakirə.
Təchizat: dərslik, iş
vərəqləri.
Dərsin gedişi
Ev
tapşırığının yerinə yetirilməsi səviyyəsi müxtəlif yollarla (təqdimatların dinlənilməsi
və müzakirəsi, müsahibə və s.) müəyyənləşdirilə bilər. Müəllimin müvafiq qiymətləndirmə
meyarlarına müraciət etməsi məqsədəuyğundur.
Motivasiya, problemin
qoyuluşu mərhələsi fərqli variantlarda təşkil edilə bilər. Vaxta qənaət
baxımından dərslikdəki “Düşünün” başlıqlıa sual (“İnsanın təbiətə, təbiətdəki
canlılara qəddarlığı nə ilə nəticələnə bilər?”)
əsasında müsahibənin aparılması daha məqsədəuyğundur. Müsahibə tədricən
tədqiqat sualının formalaşmasına imkan yaradır.
Tədqiqat sualı: Əfsanədə ifadə
olunmuş başlıca fikir, sizcə, nədir?
Fərziyyələr dinlənilir, təkrara yol
verilmədən qeyd olunur.
Tədqiqatın
aparılması. Tədqiqatın hansı formada aparılmasından asılı olmayaraq dərslikdəki
şagirdlərin “Əsərlə bağlı açıqlamalar”
mətni ilə tanışılığı üçün zəmin yaradılır: Möcüzəli
hadisədən bəhs edən bu əfsanə maraqla oxunur. Onun
maraqla oxunmasının bir mühüm səbəbi onun bədii gözəlliyidir. Bu
gözəlliyi yaradan vasitələr isə çoxdur, rəngarəngdir. Onlardan biri bədii sözdür.
Hər gün eşitdiyimiz adi sözlər bədii əsərdə fərqli mənalarda işlədilməklə bizdə
güclü hislərin,duyğuların yaranmasına səbəb olur. Adi sözlərin köməyi ilə təsirli,
yaddaqalan səhnələr yaradılır. Əfsanədə oxuyuruq: “Tüfəngi gözümün tuşuna
qaldırdım, niyyətimi başa düşən maral yanıqlı bir mələrti ilə mənə yalvardı”.
Maralın mələrtisinin “yanıqlı” olması, onda yalvarışın duyulması bizi həyəcanlandırır,
gözümüzün qarşısında canlanan mənzərəni unuda bilmirik.
Əsərin üzərində müşahidələrinizi davam etdirin, onda bədii gözəlliyi yaradan
vasitələri müəyyənləşdirməyə çalışın.”
Mətnlə tanışlıqdan sonra “Araşdırın. Fikirləşin. Cavab verin”
başlığı altında verilmiş tapşırığa müraciət edilməsi vacibdir.
1.Nurəli kişi necə insandır, onun xarakterindəki başlıca cəhətlər,
sizcə, hansılardır?
2. Əsərin maraqla oxunmasına səbəb, sizcə, nədir?
3. Aşağıdakı iki fikirdən hansını əfsanənin əsas ideyası saymaq olar?
a) “Əfsanədə ananın balasına böyük məhəbbəti ifadə
olunmuşdur”.
b)
“Əfsanədə “yaxşılıq heç vaxt itmir” fikri ifadə edilmişdir”.
Bütün siniflə birgə iş
formasına üstünlük verən müəllim şagirdlərin diqqətini “Araşdırın. Fikirləşin.
Cavab verin” başlıqlı tapşırığın birinci sualına yönəldir. Sualın cavabı fərqli
yollarla aydınlaşdırıla bilər. Şaxələndirmə (klaster) şagirdləri daha
çox cəlb edir. Hansı yolun seçilməsindən asılı olmayaraq iki cəhət diqqət
mərkəzində saxlanılır. Birincisi, söylənmiş fikirlər əfsanədən gətirilən
nümunələrlə əsaslandırılmalıdır. İkincisi, bu obrazın əsərin ideyasının
açılmasındakı rol (balası üçün təlaş
keçirən maralı xeyirxah ovçunun xilas etməsi) açıqlanmalıdır.
Tapşırıqdakı ikinci sual tədqiqat sualının aydınlaşdırılmasında
daha əhəmiyyətlidir, birbaşa onunla əlaqədardır. Bu sualın
aydınlaşdırılması ilə bağlı işi fərqli şəkildə qurmaq olar. Daha məqsədəuyğun
olanı diskussiyanın təşkilidir. Adətən, həmin sualla əlaqədar sinifdə fikir haçalanır. Bu, diskussiya üçün səmərəli zəmin yaradır.
Diskussiyanın debat şəklində təşkil edilməsi faydalıdır. Birinci və ikinci fikirlərin tərəfdarları
ayrılır və iki qrup yaranır. Hər iki qrup mövqeyini əsaslandırmaq üçün müzakirəyə
hazırlaşır. Diskussiyaya hazırlıq mərhələsində şagirdlərin “Əsərlə bağlı
açıqlamalar” mətnini oxumalarına şərait yaradılır.
Problemə münasibətlərinə görə iki qrupa ayrılan şagirdlərə öz mövqelərini
sərbəst, lakin müəyyən vaxt çərçivəsində ifadə etmək imkanı yaradılır. Müzakirədə
o fikirlər yüksək dəyərləndirilir ki, onlar mətndən seçilmiş nümunələrlə əsaslandırılır.
Birinci qrupun üzvləri mövqelərini belə əsaslandırırlar ki¸ təbiətin, heyvanlar
aləminin öz “qanunları” var, heyvanlar balalarını müstəqil yaşamağa
hazırlayır, onlara uzun müddət qayğı göstərir.
İkinci qrupun üzvləri isə əfsanədəki başlıca ideyanın “yaxşılıq
itmir” fikrinə söykəndiyini əsərdən gətirdikləri nümunələrlə sübut etməyə
çalışır.
Üçüncü qrup (münsiflər) hansı qrupun mövqeyini qəbul edirsə, bu qərarını
əsaslandırır.
Nəticənin çıxarılması,
ümumiləşdirmənin aparılması. Bu
mərhələdə diskussiya zamanı deyilmiş fikirlər yekunlaşdırılaraq tədqiqat
sualının cavabı dəqiqləşdirilir və fərziyyələrlə müqayisə edilir.
Nəticənin çıxarılması mərhələsinin daha səmərəli olması üçün müəllim
istiqamətləndirici suallardan istifadə edə bilər.
Məsələn:
1.
Əsərin əfsanə
janrında olduğunu necə sübut edə bilərsiniz?
2.
Əfsanə nə üçün “Ana
maral” adlandırılmışdır?
3.
Maralı ölümdən
xilas edən ovçu bu yaxşılığın əvəzini gözləyirdimi?
4.
Maralın Nurəli
kişini ölümdən xilas etməsi sizə hansı atalar sözlərini xatırladır?
Dərslikdə “Tətbiq.
Müzakirə. Yaradıcı iş” başlığı altında verilmiş mövzu üzrə (“Ana maral” əfsanəsində gerçək hadisələrlə səsləşmələr varmı? Varsa,
buna səbəb
nədir?” mövzusunu müzakirə edin. ) müzakirə əfsanə
janrının xüsusiyyətlərinin başa düşülməsi, bədii ədəbiyyatda insana, onun
taleyinə, və təsvir olunanlara münasibətinin açıqlanmasına geniş yer
verildiyinin aydınlaşdırılması baxımından əhəmiyyətlidir.
Qiymətləndirmə. Formativ qiymətləndirməni
müəyyənləşdirilmiş meyarlar əsasında aparmaq məqsədəuyğundur.
Qiymətləndirmə
meyarları:
Aydınlaşdırma
Münasibətbildirmə
I səviyyə
|
II səviyyə
|
III səviyyə
|
IV səviyyə
|
Ədəbi qəhrəmanları xarakterindəki başlıca xüsusiyyətləri
aydınlaşdırmaqda, münasibətini əsaslandırmaqda çətinlik çəkir.
|
Ədəbi qəhrəmanların xarakterindəki başlıca xüsusiyyətləri qismən aydınlaşdırır, münasibətini əsaslandırmır.
|
Ədəbi qəhrəmanların xarakterindəki başlıca xüsusiyyətləri əsasən
aydınlaşdırır, münasibətini əsaslandırır.
|
Ədəbi qəhrəmanların xarakterindəki başlıca xüsusiyyətləri
aydınlaşdırır, münasibətini əsaslandırır.
|
Əfsanənin ideyasını aydınlaşdırmaqda, münasibət
bildirməkdə çətinlik çəkir.
|
Əfsanənin ideyasını aydınlaşdırır, suallar və
müəllimin köməyi ilə münasibət bildirir.
|
Əfsanənin ideyasını aydınlaşdırır, əksər hallarda münasibət bildirir.
|
Əfsanənin ideyasını aydınlaşdırır, münasibət bildirir.
|
Əfsanə ilə bağlı müzakirələrdə
söylənən
fikirlərə münasibət bildirməkdə çətinlik çəkir.
|
Əfsanə ilə bağlı müzakirələrdə
söylənən
fikirlərə qismən münasibət bildirir.
|
Əfsanə ilə bağlı müzakirələrdə
söylənən
fikirlərə əsasən münasibət bildirir.
|
Əfsanə ilə bağlı müzakirələrdə
söylənən
fikirlərə münasibət bildirir.
|
Müəllim dərslikdəki “Evdə iş”
başlıqlı tapşırığın (Mövzulardan birini
seçib təqdimata hazırlaşın. a) Əfsanədə mənə daha çox təsir edən epizod hansıdır?
b) Əfsanəyə çəkilmiş
illüstrasiyaya münasibətim.)
evdə yerinə yetirilməsini şagirdlərə xatırladır.
Комментариев нет:
Отправить комментарий