1. Diaqnostik qiymətləndirmədə aşağıdakı üsul və vasitələrdən istifadə etmək
tövsiyə olunur:
Üsullar
|
Vasitələr
|
Tapşırıqvermə
|
Çalışmalar
|
Müsahibə (şifahi yoxlama)
|
Müəllimin qeydiyyat vərəqi (şagirdlə,
müvafiq hallarda qrup, yaxud siniflə aparılan sifahi yoxlama zamanı müəllimin
öyrənmək (diaqnoz qoymaq) istədiyi məsələnin
yazıldığı vərəq)
|
Valideynlərlə və
digər fənn müəllimləri ilə əməkdaşlıq |
Söhbət və müəllimin
sorğu vərəqi (şagirdin evdə və ya məktəbdəki fəaliyyəti ilə bağlı suallar
yazılmış vərəq) |
2. İrəliləyişlərin monitorinqi (formativ
qiymətləndirmə). Yeni
məktəbdaxili
Formativ qiymətləndirmədə
aşağıdakı üsul və vasitələrdən istifadə etmək tövsiyə olunur:
Üsullar
|
Vasitələr
|
Müşahidə
|
Müşahidə vərəqləri
|
Şifahi sual-cavab
|
Şifahi nitq bacarıqları üzrə
qeydiyyat vərəqi
|
Tapşırıqvermə
|
Çalışmalar
|
Valideynlərlə və digər fənn müəllimləri ilə
əməkdaşlıq
|
Söhbət, sorğu vərəqi (şagirdin evdə və ya
məktəbdəki fəaliyyəti ilə bağlı suallar yazılmış vərəq)
|
Oxu
|
Dinləmə üzrə qeydiyyat vərəqi
Oxu üzrə
qeydiyyat vərəqi
|
Yazı
|
Yazı bacarıqlarının inkişafı üzrə qeydiyyat vərəqi
|
Layihə
|
Şagirdlərin təqdimatı və müəllim tərəfindən
müəyyən olunmuş meyar cədvəli
|
Rubrik
|
Nailiyyət səviyyələri üzrə qiymətləndirmə
şkalası
|
Şifahi və yazılı təqdimat |
Meyar cədvəli |
Test |
Test tapşırıqları |
Özünüqiymətləndirmə |
Özünüqiymətləndirmə
vərəqləri |
3. Yekun (summativ) qiymətləndirmə.
Summativ qiymətləndirmədə
aşağıdakı üsul və vasitələrdən istifadə etmək tövsiyə olunur:
Üsullar
|
Vasitələr
|
Yoxlama yazı işləri
|
Yoxlama yazı işləri üzrə qeydiyyat vərəqi
|
Layihə
|
Şagirdlərin təqdimatı və müəllim tərəfindən
müəyyən edilmiş meyar cədvəli
|
Şifahi sorğu
|
Şifahi sorğu üzrə qeydiyyat vərəqi
|
Test
|
Test
tapşırıqları
|
Tapşırıqvermə
|
Tapşırıq, çalışma və laboratoriya işləri
|
Yaradıcılıq və əl işləri
|
Fənlərə müvafiq olaraq rəsmlər, hazırlanan məmulatlar və digər əl
işləri
|
Metodik vəsaitdə orta məktəblərdə
qiymətləndirmə qaydalarına əsasən hər tədris vahidinin sonunda kiçik, hər
yarımilin sonunda isə böyük summativ qiymətləndirmə vasitələrinin nümunələri
verilmişdir. Təqdim olunan nümunələr tədris vahidləri və yarımillər ərzində
reallaşdırılması nəzərdə tutulan bacarıqların qiymətləndirilməsi üçün nəzərdə
tutulur. Müəllim bu nümunələr əsasında öz variantlarını da hazırlaya bilər.
Şagirdlərin summativ qiymətləndirməyə hazırlıq məqsədi ilə dərslikdə hər
tədris vahidinin sonunda “Özümüzü yoxlayaq” adı ilə tapşırıqlar
verilmişdir. Bu tapşırıqlar summativ qiymətləndirmədən əvvəlki dərsdə yerinə
yetirilə bilər.
Комментариев нет:
Отправить комментарий