четверг, 29 октября 2015 г.

İbtidai sinif müəllimləri. Metodika. Diaqnostik qiymətləndirmə

41. “Nəticəyonumluluk”dedikdə kurikulumda nə
nəzərdə tutulur?
A) Fərdin, cəmiyyətin və dovlətin dəyişən ehtiyac
və tələbatlarının nəzərə alınması.
B) Fəaliyyətin təhsilalanın potensial imkanlarının
inkişafına yonəldilməsi.
C) Təhsilalanın həyati bacarıqlarını inkişaf
etdirməklə onlarda milli və bəşəri dəyərlərin
formalaşdırılması.
D) Nəzərdə tutulan təlim nailiyyətlərinin nəticələr
formasında əvvəlcədən muəyyənləşdirilməsi.
E) Təhsilalanların nailiyyət səviyyəsinin
qiymətləndirilməsi.
42. Aşağıdakılardan biri əsas standartın
funksiyasıdır:
A) Fənlər uzrə muəyyən olunan təlim nəticələrini
məzmun xətləri uzrə umumi şəkildə ifadə edir.
B) Sinif və fənlər uzrə summativ
qiymətləndirmənin aparılmasını təmin edir.
C) Təlim məqsədlərinin dəqiq muəyyən olunması
ucun etibarlı zəmin yaradır.
D) Təlim usullarının secilməsini təmin edir.
E) Təlimdə inteqrativliyi təmin edir.
43. Məzmun xətti nədir?
A) Mənimsənilməsi nəzərdə tutulan təlim
nailiyyətlərinin konkret bir səviyyəsidir.
B) Fənn uzrə umumi təlim nəticələrinin
reallaşmasını təmin etmək ucun muəyyən olunmuş
məzmunun zəruri hissəsidir.
C) Təhsilalanların bilik və bacarıq səviyyəsinə
qoyulmuş dovlət tələbidir.
D) Dərslikdəki movzuların bolmələr uzrə
qruplaşdırılmasıdır.
E) Təlim nəticələrinin reallaşdırılması səviyyəsini
yoxlamaq ucun muəyyən olunmuş məzmunun
zəruri hissəsidir.
44. Biri fənn kurikulumunun strukturuna aid deyil:
A) Fənn uzrə umumi təlim nəticələri
B) Təlim strategiyaları
C) Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi
D) Təhsilin məzmunu
E) Məzmun standartlarının şərhi
45. Deklarativ bilik nədir?
A) Fənn uzrə məlumat xarakterli biliklərdir.
B) Hər hansı fənn və ya bilik sahəsində fəaliyyətin
icrasına komək edən, prosedur qaydaları əhatə edən
biliklərdir.
C) İdrak prosesinin gedişatına komək edən
biliklərdir.
D) Problemin həll edilməsi yolu ilə əldə olunan
yeni biliklərdir.
E) Yalnız İKT-dən istifadə etməklə əldə olunan
biliklərdir.
46. İdrak taksonomiyası uzrə səviyyə və təlim
nəticələrini uyğunlaşdırın:
1. Bilik a) dəyişir,numayiş etdirir
2. Anlama b) muəyyən edir,sadalayır
3. Tətbiqetmə c) fərqləndirir,izah edir
4. Analiz d) ayırır, muəyyən edir
A) 1-b, 2-c, 3-a, 4-d B) 1-c, 2-b,3-d,4-a
C) 1-b,2-c,3-d,4-a D) 1-b,2-d,3-a,4-c
E) 1-b, 2-c, 3-d, 4-a
47. Muəllimin innovativ fəaliyyətinə aid deyil:
A) İnnovativ təlim və informasiya
texnologiyalarını tətbiq edir.
B) İnnovativ yanaşmalar əsasında peşə fəaliyyətini
daim təkmilləşdirməyə səy gostərir.
C) Pedaqoji prosesə yeni yanaşmalar əsasında
səmərəli təlim usulları yaradır.
D) İnkişafetdirici, diferensial və inteqrativ
yanaşmaları tətbiq edir.
E) Təlim proresində şagirdə obyekt kimi yanaşır.
48. Şagirdlərdə mənəvi tərbiyənin əsas metodu:
A) Danlamaq B) Tapşırıq vermək
C) İnandırmaq D) Cəzalandırmaq
E) Butun cavablar doğrudur.
49. Dərsin cari planlaşdırılmasında nəzərdə
tutulmur:
A) Məzmun standartlarına əsasən tədris vahidi və
movzuların muəyyənləşdirməsi.
B) Dərsdə reallaşdırılacaq alt-standartlara uyğun
təlim nəticələrinin muəyyənləşdirilməsi.
C) Dərsin icmalının hazırlanması.
D) Tapşırıqların dərsin təlim nəticələri ilə
uyğunlaşdırılması.
E) İş vərəqlərinin hazırlanması.
50. Perspektiv planlaşdırma hansı muddəti əhatə
edir?
A) Aylıq B) İllik C) Gundəlik
D) Yarımillik E) Həftəlik
Metodika A variantı
Bakı şəhəri uzrə Təhsil İdarəsi
51. Təlim strategiyalarına aiddir:
A) Resurslar, qiymətləndirmə standartları, tədris
vahidləri
B) Təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması, umumi
təlim nəticələri, şagird nailiyyətləri
C) Təlimin təşkilinə verilən əsas tələblər, təlim
fəaliyyətinin planlaşdırılması,forma və usullar
D) Təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması,
qiymətləndirmə standartları
E) Resurslar, təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması,
umumi təlim nəticələri
52. Biri fəal təlimin mərhələsi deyil:
A) Tədqiqatın aparılması
B) Motivasiya
C) Məlumat mubadiləsi
D) Yaradıcı tətbiqetmə
E) Tədqiqat sualının verilməsi
53. Fəal təlimin reallaşdırılması mexanizminə aid
deyil:
A) Şagird- tədqiqatcı, muəllim – fasilitator, bələdci
B) Problem situasiyanın yaradılması
C) Təlim məqsədinin duzgun muəyyənləşdirilməsi
D) Dialoqun və əməkdaşlığın zəruriliyi
E) Psixoloji dəstək: hormət və etibar
54. Variantlardan biri fəal (interaktiv) təlimin
xususiyyətidir:
A) Problemin həlli prosesində biliklərin mustəqil
əldə edilməsi və mənimsənilməsi.
B) Hazır halda əldə edilən biliklərin
mohkəmləndirilməsi yolu ilə mənimsəmə
C) Yeni biliklərin muəllimin məlumatları və
izahları vasitəsilə qavranılması.
D) Monoloji təlim.
E) Hafizəyə əsaslanan təlim.
55. Aşağıdakılardan hansı iş formasıdır?
A) Muzakirə B) Cutlərlə iş
C) Soz assosiasiyası D) Debat
E) Beyin həmləsi
56. Fəal dərsin mərhələlərinin duzgun ardıcıllığını
muəyyən edin:
1. Motivasiya
2. Qiymətləndirmə
3. Məlumat mubadiləsi
4. Tədqiqatın aparılması
5. Umumiləşdirmə və nəticələrin cıxarılması
6. Məlumatın muzakirəsi
7. Yaradıcı tətbiqetmə
A) 1,2,4,3,6,7,5 B)1,4,3,5,7,6,2
C) 1,4,3,6,5,7,2 D) 1,2,6,3,5,4,7,2
E) 1,3,4,2,5,7,6
57. Diaqnostik qiymətləndirmənin əsas məqsədi
nədən ibarətdir?
A) Təlimin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin
ilkin bilik və bacarıqlarının səviyyəsinin uzə
cıxarılmasını təmin etmək.
B) Şagirdlərin ozunuqiymətləndirmə bacarığını
inkşaf etdirmək.
C) Tədris ilinin sonunda şagirdlərin nailiyyətlərini
qiymətləndirmək.
D) Şagirdlərin muvəffəqiyyəti barədə valideynləri
məlumatlandırmaq.
E) Şagirdlərin tədris vahidinin sonunda əldə
etdikləri bilik və bacarıqların hansı səviyyədə
olduğunu yoxlamaq.
58. Muasir qiymətləndirməyə aid edilə bilməz:
A) Şagirdlərin yarımillik qiymətlərinin
cıxarılmasında formativ qiymətləndirmə əsas
rol oynayır.
B) Qiymətləndirmə tədris prosesinin butun
mərhələlərində tətbiq edilir.
C) Qiymətləndirmə təhsil keyfiyyətinin
yuksəldilməsinə zəmin yaradır.
D) Məzmun standartlarının reallaşdırılma
səviyyəsini olcmək ucun qiymətləndirmə
standartları muəyyənləşdirilir.
E) Şagirdin nailiyyətləri qiymətləndirilir, inkişafı
sistemli şəkildə izlənilir.
59. Kicik summativ qiymətləndirmə vasitələri kim
tərəfindən hazırlanır?
A) Məktəb direktoru B)Direktor muavini
C) Fənn muəllimi D)Xususi komissiya
E) Fənn uzrə metodist
60. Boyuk summativ qiymətləndirmə tədris ilinin
hansı mərhələsındə aparılır?
A) Şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsini
qiymətləndirmək məqsədi ilə təlimin istənilən
mərhələsində
B) Bəhs və ya bolmənin sonunda fənni tədris edən
muəllim tərəfindən aparılır.
C) Yarımillərin sonunda təhsil muəssisəsinin
rəhbərliyi tərəfindən yaradılan muvafiq
komissiyanın nəzarəti ilə fənni tədris edən muəllim
tərəfindən aparılır.
D) Dərs ilinin əvvəlindən başlayaraq gundəlik
E) Təlim prosesisinin əvvəlində
Metodika A variantı

Bakı şəhəri uzrə Təhsil İdarəsi

Комментариев нет:

Отправить комментарий