четверг, 29 октября 2015 г.

İbtidai sinif müəllimləri.Diaqnostik qiymətləndirmə B variantı

Bakı Şəhəri uzrə Təhsil İdarəsi
İbtidai B variantı
1. Ulduz işarəsinin yerinə bərabərsizliyi doğru
edən ən kicik ədədi yazın: 830 + * > 830 + 293
A) 290 B) 295 C) 292
D) 254 E) 294
2. Avtomobil yarışının iştirakcıları birinci gun
52 km yol getmişdilər. Bu, ikinci gun gedilən
yoldan 4 dəfə cox idi. İdmancılar iki gunə necə
kilometr yol getdi?
A) 60 km B) 120 km C) 65 km
D) 78 km E) 92 km
3. 184 və 154 ədədlərinin fərqini 3-ə bolun:
A) 20 B)15 C) 10 D) 12 E) 19
4. Mən yuzluklərinin sayı 2 olan ən boyuk
ucrəqəmli cut ədədəm. Yuzluklərə qədər
yuvarlaqlaşsam, 300 olaram. Mən necəyəm?
A) 296 B) 294 C) 298
D) 293 E) 211
5. 5 yuzluk necə onluqdur?
A) 5 B) 50 C)500 D) 5000 E) 10
6. Biri 92, digəri bundan 4 dəfə kicik olan iki
ədədin hasilini yuzluklərə qədər yuvarlaqlaşdır -
saq, necə olar?
A) 2000 B) 2100 C) 2200
D) 2300 E) 1200
7. Kamilə iki qələmə 18 manat pul verdi.
Qələmlərdən biri o birindən 2 dəfə baha idi.
Kamilənin aldığı qələmdən bahalısının qiyməti
necə manatdır?
A) 10 manat B) 11 manat
C) 12 manat D) 13 manat
E) 14 manat
8. 3 - ə bolunən ən kicik ucrəqəmli ədədlə 8- in
hasili nəyə bərabərdir?
A) 110 B) 816 C) 800 D) 806 E) 850
9. Bir ədədi 8 dəfə artırsan 48 olar. Bu ədədi
12 dəfə artırsan, necə olar?
A) 64 B) 72 C) 84 D) 96 E) 60
10. Qalıqlı bolmə əməlində qismət 19, bolən 9 – dur.
Bu bolmə əməlində bolunən ən coxu necə ola
bilər?
A) 179 B) 170 C) 180 D) 183 E) 190
Bakı Şəhəri uzrə Təhsil İdarəsi
İbtidai B variantı
11. 949 – u 25- ə boldukdə alınan qalıq , 1731 – i 24
- ə boldukdə alınan qalıqdan necə dəfə
boyukdur?
A) 5 B) 6 C) 7 D) 8 E) 10
12. Sual ləğv edilib.
13. Verilmiş misalda qismət necə rəqəmlidir ?
258905 : 315
A) 2 B) 3 C) 4 D) 5 E) 8
14. Dord muxtəlif ucrəqəmli ədədin cəmi 3430-dur.
Bu ədədlərin ən kiciyi ən azı necə ola bilər ?
A) 100 B) 430 C) 436
D) 999 E) 546
15. 32a uc rəqəmli ədədinin 2-yə, 3-ə və 4-ə qalıqsız
bolunə bilməsi ucun a necə olmalıdır ?
A) 1 B) 4 C) 3 D) 2 E) 0
16. x:4=125 olarsa, 66 •x – 5500 ifadəsinin qiyməti
necədir?
A) 27500 B) 28500 C) 29500
D) 30500 E) 26500
17. a=48 olarsa, (96•14•5) : (35•a) ifadəsinin
qiyməti nəyə bərabərdir?
A) 7 B) 6 C)5 D) 4 E) 6
18. 11364:12- 75 < 3•A şərtinə gorə A – nın
yerindəki ən kicik ədəd necədir?
A) 293 B) 291 C) 292
D) 290 E) 270
19. Kvadratın perimetri 48 sm – dir. Sahəsi bu
kvadratın sahəsinə bərabər duzbucaqlının
uzunluğu 18 sm – dir. Duzbucaqlının eni necə
santimetrdir?
A) 11 sm B) 7 sm C) 6 sm
D) 9 sm E) 8 sm
20. Ədədi ortası 40 olan uc ədəddən biri 31, digəri
52 – dir. Ucuncu ədəd necədir?
A) 38 B) 42 C) 37 D) 40 E) 36
Bakı Şəhəri uzrə Təhsil İdarəsi
İbtidai B variantı
21. Yaxın mənalı sifətləri tapın.
A) kicik-balaca
B) dar-geniş
C) gozluk-eynək
D) yazmaq-pozmaq
E) ağ-qara
22. Necə sozu sətirdən-sətrə kecirmək olar?
ovcu, uzaq, aslan, xətt, ata, papaq, Arif
A) 1 B) C) 3 D) 4 E) 5
23. Hansı bənddə noqtələrin yerinə “m” hərfi
yazılmalıdır?
A) la...pa B) şə...bə C) tə...bəl
D) su...bul E) zə..bil
24. Hansı cumlədə “gozəl” sozu hərəkətin əlamətini
bildirir?
A) Vətənimiz gozəldir.
B) Leyla cox gozəl geyinmişdi.
C) Anamın əkdiyi gozəl gullər bağa yaraşıq verirdi.
D) Gozəl qız mahnı oxuyurdu.
E) Onun gozəl səsi hamını valeh etdi.
25. Hansı cumlənin sonunda həm sual, həm də
noqtə işarəsi qoyula bilər?
A) Boyuyun sozunu kəsmə
B) Əhməd qonşusunu başa duşmədi
C) Bəs sənin adın nədir
D) Dərsə necə nəfər gəlmişdi
E) Bu gun ayın necəsidir?
26. Verilmiş sozlərin necəsində səslər hərflərdən
azdır?
Dovşan, cicək, ailə, huzn, dostluq, təəssuf
A) 1 B) 2 C) 5 D)4 E) 3
27. “yazıcıların” sozu hansı bənddə kok və şəkilciyə
duzgun ayrılıb?
A) yazı-cı-la-rın B) ya-zı-cı-la-rın
C) yaz-ı-cı-la-rın D) yaz-ı-cı-lar-ın
E) yazıcı-lar-ın
28. Verilmiş sozlərdən necəsi yaxın mənalı sifətdir:
cirkin-gozəl, məğrur-qururlu, guc-quvvət,
ağ-bəyaz, dost-tanış, uzun-boyuk, uca-hundur,
vətən-yurd, qısa-godək, sıx-seyrək?
A) 3 B) 4 C) 5 D) 6 E) 7
29. Hansı cumlənin xəbərində orfoqrafik səhvə yol
verilib?
A) Uşaqlar meşədən gobələk topluyurdular.
B) Bağban ağacları sulayırdı.
C) Coban ağaca soykənib yuxulayır.
D) Muəllim dərsi izah edir.
E) Balaca Rasim anasını gormək istəyirdi.
30. “qacmaq” feli indiki zamanda ikinci şəxsin
cəmində necə olar?
A) qacıram B) qacırsan
C) qacırıq D) qacırsınız
E) qacır
Bakı Şəhəri uzrə Təhsil İdarəsi
İbtidai B variantı
31. Vurğusu dəyişməklə mənası dəyişən sozlər
cərgəsini secin:
A) gəlin, alma, vurma
B) sarı, burma, sərin
C) xurma, alın, bolmə
D) dərin, daraq, şaxta
E) qazma, oxu, taxta
32. Başladı sozu ilə bağlı olan səhv fikri secin:
A) isimdən duzələn feldir
B) kecmiş zamandadır
C) inkar formasındadır
D) tələffuzu fərqlidir
E) sozun koku “baş”dır.
33. Cumlələrin birində mubtəda işlənməmişdir:
A) Sabah atam bizi gəzməyə aparacaq.
B) Kitab oxudum.
C) İşləməyən dişləməz.
D) Dam dirək ustə durar.
E) Korpə ağladı.
34. Hansı cumlənin xəbəri duzəltmə sozlə ifadə
olunub?
A) Usta divarları ağartdı.
B) Mədinə hər gun məktəbə gedir.
C) Uşaqlar diqqətlə muəllimə qulaq asırdılar.
D) Kamil acığından ağladı.
E) Muəllim uşaqlara tapşırıq verdi.
35. Hansı cumlədə xəbər cəm şəkilcisi qəbul
etməlidir?
A) Kitablar onun əlindən yerə duşdu...
B) Camaat onun yolunu səbirsizliklə gozləyirdi....
C) Şagirdlər sabah ekskursiyaya gedəcək....
D) Saralmış yarpaqlar tokulur....
E) Gullər hər səhər acılır....
36. Feli birləşmə hansıdır?
A) dərilmiş meyvə B) qorxulu film
C) alma ağacı D) alma dərmək
E) dalğalı dəniz
37. Yaxınmənalı sozlərin birləşməsindən yaranan
murəkkəb isim hansı bənddə verilib?
A) kunc-bucaq B) sur-sumuk
C) top-top D) bacı-qardaş
E) şərq-qərb
38. Verilmiş şeir parcasında necə isim var:
Bu qala bizim qala,
Həmişə bizim qala.
Tikmədim ozum qalam,
Tikdim ki, izim qala.
A) 5 B) 4 C) 3 D) 2 E) 1
39. “Hiss” sozunə hansı şəkilcini artırdıqda qoşa
samitlərdən biri duşmur?
A) – siz B) -lər C) –in
D) –də E)-dir
40. Hansı cumlədə feldən duzələn isim işlənib?
A) Qırıcı təyyarələr səmada gorundu.
B) Hamı uzaqdan gələn oğlana baxırdı.
C) Aysel muəllimin dediklərini kitabcaya qeyd etdi.
D) Sərcə corək qırıntılarını dimdiklədi.

E) O, ucuq evdə yaşayır.

Комментариев нет:

Отправить комментарий