Keys
(ingiliscə “case” – hadisə, vəziyyət) hər hansı bir praktik problemin həll
yollarının kollektiv və ya fərdi axtarışını tələb edən təlim materialıdır. Onun
fərqləndirici xüsusiyyəti real həyatdan götürülən faktlar əsasında
problemli situasiyanın təsvir edilməsidir.
Keys
olaraq elmi, publisistik, bədii, yaxud tədris materialları götürülə bilər. Keysə
verilən tələblər:
1. Müzakirəsi mümkün olan və birmənalı həlli olan aktual problemlərin
qoyuluşu.
2. Mətnin dərsin mövzusuna və məqsədinə uyğunluğu.
3. Tədqiq olunan problemin təhlilinin aparılması və həlli yollarının
axtarışı üçün kifayət qədər informasiyanın olması.
4. Problemin müəllif qiymətləndirməsinin olması.
Müzakirənin nəticələrinin surətlə qeydə alınması üçün qrupa təlimat və
şablonun paylanması məqsədə müvafiqdir.
Keys
ilə iş mərhələləri.
1. Mətni oxuyun.
2. Mətndə hansı problemdən bəhs edildiyini
müəyyən edin.
3. Problemin (yaxud problemlərin) özünü nədə
təzahür etdiyini dəqiqləşdirin.
4. Problemin həlli yollarını müzakirə edin.
(“Əqli hücum”).
5. Qrupun qərarını təqdim etməyə hazırlayın.
6. İşin yekununun təqdim edin.
Комментариев нет:
Отправить комментарий