Proqramlar, Dərs vəsaitləri, Məqalələr, Tövsiyələr, Soruşun cavab verək
Ədəbiyyat dərslərində
keys metodunun tətbiqi
Keys (ingiliscə “case” – hadisə,
vəziyyət) hər hansı bir praktik problemin həll yollarının kollektiv və ya fərdi
axtarışını tələb edən təlim materialıdır. Onun fərqləndirici xüsusiyyəti real həyatdan
götürülən faktlar əsasında problemli situasiyanın təsvir edilməsidir.
Keys olaraq elmi, publisistik,
bədii, yaxud tədris materialları götürülə bilər. Keysə verilən tələblər:
1. Müzakirəsi mümkün olan və
birmənalı həlli olan aktual problemlərin qoyuluşu.
2. Mətnin dərsin mövzusuna və məqsədinə
uyğunluğu.
3. Tədqiq olunan problemin təhlilinin
aparılması və həlli yollarının axtarışı üçün kifayət qədər informasiyanın
olması.
4. Problemin müəllif qiymətləndirməsinin
olması.
Müzakirənin nəticələrinin surətlə
qeydə alınması üçün qrupa təlimat və şablonun paylanması məqsədə müvafiqdir.
Keys ilə iş mərhələləri.
1. Mətni oxuyun.
2. Mətndə hansı problemdən bəhs edildiyini
müəyyən edin.
3. Problemin (yaxud problemlərin) özünü nədə
təzahür etdiyini dəqiqləşdirin.
4. Problemin həlli yollarını müzakirə edin. (“Əqli
hücum”).
5. Qrupun qərarını təqdim etməyə hazırlayın.
6. İşin yekununun təqdim edin.
Ədəbiyyat dərslərində keys texnologiyasından
istifadə imkanları genişdir. Bülə ki, dərsdə təlim situasiyası təhlil edilir, bədii
əsərdə qaldırılmış problemin,real həyati
situasiyanın həlli yolu müəyyənləşdirilir. Bu zaman şagird problemin həlli üçün yalnız əsərdə
təsvir olunan hadisədən çıxış etmir, həm də öz əvvəlki biliklərindən istifadə
edir.
Əsərdə qoyulmuş problemin həlli yolları müxtəlif
ola bilər. Məsələn, C.Məmmədquluzadənin “Anamın kitabı” əsəri öyrənilərkən
aşağıdakı keys tapşırığı verilə bilər:
-
Əsərin sonunda problemin həlli yoluna münasibət bildirin. Oğulların
ananı tərk etməsi labüddürmü? Hadisələr başqa cür cətrəyan edə bilərdimi?
-
Siz bu əsərin sonluğunu necə görmək istərdiniz?
-
Müasir dövrdə əsərin qəhrəmanlarının qarşılıqlı münasibətləri ilə
bağlı problemin həlli yoluna dair öz variantınızı təklif edin.
XI sinifdə İsmayıl
Şıxlının “Dəli Kür” romanının sonluğu ilə bağlı keys tapşırığı belə ola bilər:
-
Sizcə, əsərin sonunda
Cahandar ağanın kazaklarla qarşılaşması, döyüşməsi, döyüşdə öldürülməsi
labüd idimi?
-
Sizcə, əsərin sonunda yolları ayrılan Şamxal və Əşrəfin taleyi necə
olacaq?
Комментариев нет:
Отправить комментарий